A UBC legújabb tagjai, azaz a Stage 1, minden félévben egy teljes féléves intenzív és rendhagyó tanulási folyamatban vesznek részt, melyben lehetőségük nyílik bele látni a szervezeten belüli folyamatokba, megismerkedni a tagokkal és magával a UBC-vel is. Ez a folyamat a Learnovation, amely során az új tagok csapatokba szerveződve kapnak gyakorlatias, szakmai feladatokat, melyek által betekintést nyerhetnek azokba a legfontosabb tevékenységekbe, amiket a UBC végez. A három tematikus, specializációkhoz köthető héten, a marketing, hr és sales héten világába avatják be őket.  

Idén tavasszal, hagyományosan három partnercég csatlakozott a Learnovation projekthez, melyekkel a Learno csapatok együtt dolgoznak a félév során. A már rutinos partnernek számító Unileverrel ebben a félévben az UniLegends és az UniLover csapatai dolgoznak, a korábbi partnerünkkel és újdonsült Learnos céggel a BAT-tal, a vomBAT és a BATmen csapatok dolgoznak, illetve a legújabb partnerünk, egy leleményes startup, a Munch van még jelen a projektben, a csapatai pedig a Munchibék és a Munchalád.  

A félév során első lépésként a csapatok céglátogatásokon vesznek részt a partner cégeiknél, ahol megtudhatják a legfontosabb információkat az adott cégről, hogy következőkben a specializációs hetek keretében ki tudjanak dolgozni, illetve fejleszteni egy, a céhek szellemiségéhez és tevékenységéhez kapcsolódó eseménykoncepciót.  A specializációs heteken sor kerül egy HR hétre, amikor a csapatoknak egyéni és közös feladatuk is van. Csapatokban kell megszervezniük néhány létező HR projektet, illetve kipróbálhatják magukat az interjúztatásban is, persze ezek csak szimulációk. Ezután következik a sokak szerint legnehezebb hét, a marketing hét. Itt álmodhatják meg a csoda csapatok az előadáskoncepcióikat, melyet aztán prezentálniuk kell a cégeknek is. Lezárásképpen pedig a sales hét keretében tárgyalás és hideghívás szimulációk várnak a Learno csapatokra. A specializációs hetekkel azonban nem ér véget a megpróbáltatások sora. A java még csak ezután jön, ugyanis a D-napon a csapatok a cégekhez látogatnak és bemutatják előadáskoncepcióikat. A Learnovatoin a Prezi esttel ér véget, ahol a csapatok már az átdolgozott, finomított koncepcióikat prezentálják mindhárom partnercégnek és egymásnak is. Ezeket az előadásokat értékelik a cégektől jelen lévők és a UBC felsővezetősége is, mely alapján hirdetik ki a végső győztes csapatot, akik a legtöbb pontot gyűjtötték a specializációs hetek során.  A nyertesek és a dobogósok egy kis meglepetéssel is gazdagodnak. 

A Learnovation során a Stage 1- es tagok nem csak szakmai tapasztalatra tehetnek szert. A cégekkel való közös munka és a kreatív egyéni feladatok által mindenki megtalálhatja a helyét a szervezeten belül és ráérezhet milyen is UBC-snek lenni, valamint megismerhetik önmagukat és a UBCt hogy aztán Stage 2-ben, a következő félévben már önállóan részt tudjanak venni olyan projektekben, amik a leginkább hozzájuk illenek. Az újoncok ténylegesen is a UBC részévé válnak, mind szakmai, hiszen a félév végén a három specializáció közül választhatnak, hogy melyikben szeretnének a következő félév során tevékenykedni, mind pedig közösségi szempontból, a közösségi programoknak és a mentorprogramnak hála. 

Az idei tavaszi féléves Stage 1-es tagok nagyon lelkesek és kitartóan dolgoznak az eléjük állított kihívásokon, hogy a Prezentációs esten majd a legjobb formájukat hozhassák.