Ebben a félévben hosszas kihagyás után ismét megrendezésre került a nagysikerű Corvinus Career and Business Festival, ami nem más, mint egy állásbörze az egyetemen, ahol 2 nap alatt számos cég megfordul és munkalehetőségeket ajánlanak az érdeklődő hallgatók számára. Az esemény lehetőséget kínál az elsőéves hallgatóktól kezdve minden évfolyam számára, hogy megismerkedjenek olyan cégekkel és vállalatokkal, amelyeknél a későbbiekben el tudják képzelni karrierjüket.

 Idén az eseményt megelőző héten és a CCBF hetén is különböző, a munka világával kapcsolatos témákban szerveztünk edukációs célú előadásokat a hallgatók számára. Akik részt vettek az eseményen, nem csak információt szereztek a kitelepült cégekről, hanem ajándékokkal is gazdagabbak lehettek (kulacsok, füzetek, sőt akár Xbox-ot is lehetett nyerni), azonban ami a legfontosabb, hogy megtapasztalhatták milyen gyakornoki és teljes munkaidős állások vannak jelenleg az adott cégeknél, amely felkeltette az érdeklődésüket.

A megjelent 30 cég állásajánlatai közül mindenki megtalálhatta a számára leginkább megfelelőt, hiszen a részletes tájékoztatás mellett a felvételi folyamatról is elsőkézből szerezhettek információkat a hallgatók. Idén az állást kereső hallgatók örömére rengeteg területről érkeztek potenciális munkáltatók, így igen sokféle, különböző pozícióra szóló ajánlattal találkozhattak az eseményre látogatók. A helyszínen lehetőség volt személyes kérdések feltevésével is közelebb kerülni a hallgatók által választott vállalatokhoz, hogy így is könnyebbé váljon a tökéletes állás és az álommunkahely megtalálása.

Idén is a UBC nyerte el ennek a rangos eseménynek a megszervezési lehetőségét, azonban a korábbi évektől eltérő módon most társszervezőnk is volt, az SG személyében, akikkel a közös munka könnyedén ment, sőt, a kommunikáció sem okozott gondot. Két egészen különböző diákszervezet működött együtt, viszont az érdek és a cél közös volt.

Az esemény sikerességét bizonyítja a rengeteg hallgató, akik az esemény teljes ideje alatt megtöltötték az aulát, illetve külön siker a külföldi diákok érdeklődése és nagy száma is.

Sikerült megkérdeznünk a projekt sales vezetőjét, Esztit, és marketing vezetőjét, Vivit, hogy ők hogyan látták az eseményt:

Eszti:

”Szervezőként az volt a feladatom, hogy a projektcsapatommal Food Truck-okat keressünk fel, akik az állásbörze ideje alatt kitelepülnek a C épület elé, ezzel is bevonzani a diákokat, hogy nézzenek be a CCBF-re. Valamint szerveztünk egy előadást, amely a 4 napos munkahét címen futott és a Libri Bookline Hr igazgatója mondta el saját tapasztalatait. A projektcsapatom és én átbeszéltük közös tapasztalatainkat az eseménnyel és a végeredménnyel kapcsolatban és az őszintét megvallva picit csalódottak voltunk, hiszen nem mindent sikerült megvalósítanunk, ami el volt tervezve és ezek a dolgok sajnos nem feltétlen rajtunk múltak. Összességében úgy vélem jól sikerült az esemény, nagyon sok érdeklődő hallgató megfordult az állásbörzén és a cégek is elégedetten távoztak a nap végén.”

Vivi:

”A projektcsapat emberfeletti munkája nélkül nagyon nehéz lett volna a szervezet részéről megvalósítani az eseményt. Nagy felelősség és kihívás volt a szervezés és a közös munka az egyetemmel es az SG-vel de a csapat kiválóan vette az akadályokat és teljesített a projekt teljes időtartama alatt. A CCBF és a UBC évek óta egy jó párosítás mivel a hallgatók szervezik a hallgatóknak. Látjuk mire van igény, mi érdekli a társainkat és mire kell a figyelmünket fordítani.”